مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-10سياسي

یادداشت| 7 نکته برای رسیدن به استاندار مطلوب گیلان


نظرعلی علیزاده با اشاره تب و تاب چند وقت اخیر درباره انتخاب استاندار گیلان، 7 نکته برای رسیدن به استاندار مطلوب گیلان را ذکر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده طی یادداشتی نوشت: وحدت و انسجام عامل موفقیت و پیروزی است، در روزهایی که تب انتخاب استانداران در کشور بالاست و همه در انتظار انتخاب و استقرار نماینده عالی دولت در استان ها هستند تعداد زیادی از اسامی افراد در لیست هایی در فضای مجازی و یا در جلسات مختلف جریانات سیاسی و یا با تهیه طومار و ارتباط گیری شنیده و دیده می شود.

  این شرایط از چند منظر قابل دقت و توجه می باشد.

  1_افرادی در خودشان این توانمندی را احساس می کنند که با وجود مشکلات و نیازها و کمبودها می توانند استان را مدیریت کنند و مشکلات را رفع نمایند، بسیار ارزشمند و قابل تحسین می باشد و استان باید به داشته های خود افتخار کند.

  2_ تکثر گزینه ها برای تصمیم گیران برای انتخاب، دست بازتری را فراهم می نمایند تا با بررسی بین گزینه های مختلف، افرادی که توانمندی بیشتری دارند انتخاب و پیشنهاد نمایند.

  3_معرفی افراد توانمند از طرف شخصیت ها و گروه ها و جریانات سیاسی از منظر خودشان برای تصدی این مسؤولیت خطیر امری پسندیده و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| 7 نکته برای رسیدن به استاندار مطلوب گیلان

یادداشت| 7 نکته برای رسیدن به استاندار مطلوب گیلان